• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62199
+
-

جشنواره نشاط شهری  در 4 بوستان قزوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره تحرک و نشاط شهری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در 4 بوستان شهر قزوین برگزار می‌شود.  

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در تکمیل این خبر بیان کرد: جشنواره تحرک و نشاط شهری شامگاه سوم تا ششم تیر سال جاری با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در بوستان‌های شهدا، ملت، پامچال و باراجین برگزار خواهد شد.  وی ایجاد نشاط اجتماعی، اطلاع‌رسانی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: به یقین برگزاری چنین اقدامات فرهنگی با هدف کاهش تقاضا و میل به مواد مخدر مؤثر خواهد بود. 

این مسئول ادامه داد: اجرای نمایش طنز، استندآپ کمدی، موسیقی، ارائه آموزش‌های شهروندی با حضور کارشناس مواد مخدر، ویژه‌برنامه‌های کودک، مسابقه خانواده و برنامه‌های مفرح فرهنگی از جمله بخش‌هایی است که در این جشنواره برای شهروندان اجرا می‌شود.  جشنواره تحرک و نشاط شهری سوم تیرماه در بوستان شهدا، چهارم در بوستان ملت، پنجم در بوستان پامچال و ششم تیرماه در بوستان باراجین برگزار خواهد شد. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید